შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
მსჯელობა ძალადობის შესახებ:
მოსწავლე იშვიათად ერთვება დისკუსიაში. არ აინტერესებს თანატოლების აზრი.
იშვიათად ავლენს მსჯელობის უნარს. არ არის ინიციატივიანი
მსჯელობს უსაგნოდ, ზერელედ. იშვიათად ერთვება დისკუსიაში.
მსჯელობს საგნობრივად, მაგრამ ზედაპირულად.
მსჯელობს სიღრმისეულად. მოჰყავს მაგალითები. აქტიურად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში.
მსჯელობა ბულინგის გამომწვევ მიზეზებზე:
იშვიათად მსჯელობს. მსჯელობის მიმართ ინდეფერენტულია.
იშვიათად ავლენს ინიციატივას. მასწავლებლის დახმარების გარეშე მისი ჩართულობა არ ვლინდება.
მსჯელობს იშვიათად, თუმცა ცდილობა იყოს აქტიური.
მსჯელობს ზედაპირულად. ავლენს მომზადებას.
მსჯელობს სიღრმისეულად. აქვს არგუმენტები. პატივს სცემს და ეხმარება თანაკლასელებს.
მსჯელობა ბულინგის მიმართ სკოლისა და საზოგადოების პასუხისმგებლობაზე
იშვიათად ერთვება დისკუსიაში. თანატოლების აზრი არ აინტერესებს.
იშვიათად მსჯელობს. დამოუკიდებლად ვერ აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებას.
მსჯელობს იშვიათად. საკუთარი აქტიურობით ცდილობს დაფაროს საკუთარი მოუმზადებლობა.
მსჯელობს ზედაპირულად. პატივს სცემს სხვის აზრს.
მსჯელობს სიღრმისეულად. მოჰყავს მაგალითები. საკუთარ მოსაზრება ამყარებს არგუმენტებით. პატივს სცემს თანაკლასელებს.

No comments:

Post a Comment