კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
3-4
ქულა
|
5-6
ქულა
|
7-8
ქულა
|
9-10
ქულა
|
მსჯელობა ძალადობის
შესახებ:
|
მოსწავლე იშვიათად ერთვება დისკუსიაში. არ აინტერესებს
თანატოლების აზრი.
|
იშვიათად ავლენს მსჯელობის უნარს. არ არის ინიციატივიანი
|
მსჯელობს უსაგნოდ, ზერელედ. იშვიათად ერთვება დისკუსიაში.
|
მსჯელობს საგნობრივად, მაგრამ ზედაპირულად.
|
მსჯელობს სიღრმისეულად. მოჰყავს მაგალითები. აქტიურად
ერთვება საგაკვეთილო პროცესში.
|
მსჯელობა ბულინგის
გამომწვევ მიზეზებზე:
|
იშვიათად მსჯელობს. მსჯელობის მიმართ ინდეფერენტულია.
|
იშვიათად ავლენს ინიციატივას. მასწავლებლის დახმარების
გარეშე მისი ჩართულობა არ ვლინდება.
|
მსჯელობს იშვიათად, თუმცა ცდილობა იყოს აქტიური.
|
მსჯელობს ზედაპირულად. ავლენს მომზადებას.
|
მსჯელობს სიღრმისეულად. აქვს არგუმენტები. პატივს სცემს
და ეხმარება თანაკლასელებს.
|
მსჯელობა ბულინგის
მიმართ სკოლისა და საზოგადოების პასუხისმგებლობაზე
|
იშვიათად ერთვება დისკუსიაში. თანატოლების აზრი არ
აინტერესებს.
|
იშვიათად მსჯელობს. დამოუკიდებლად ვერ აყალიბებს საკუთარ
მოსაზრებას.
|
მსჯელობს იშვიათად. საკუთარი აქტიურობით ცდილობს დაფაროს
საკუთარი მოუმზადებლობა.
|
მსჯელობს ზედაპირულად. პატივს სცემს სხვის აზრს.
|
მსჯელობს სიღრმისეულად. მოჰყავს მაგალითები. საკუთარ
მოსაზრება ამყარებს არგუმენტებით. პატივს სცემს თანაკლასელებს.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment